donderdag 20 augustus 2009

De nieuwste bellypaint / buikschildering



Weer een nieuwe buikschildering, deze keer gemaakt in Amsterdam.

Het was weer erg leuk om te doen. De baby was behoorlijk actief toen ik aan het schilderen was, meer dan ik voorheen heb kunnen merken en meemaken bij andere zwangere vrouwen en hun baby. Het maakte de uitdaging groter omdat het penseel even een andere kant opgestuurd kon worden door de bewegingen. Dat was erg grappig vond ik. Het is altijd leuk om te mijmeren over hoe het kindje het allemaal ervaart. Tot nu toe gebeurde het bij alle buikschilderingen die ik maakte, en bij deze dus wat sterker dan gemiddeld. Maar ze reageren tot nu toe altijd.

Het blijft erg boeiend om zo duidelijk te kunnen zien dat er een klein kindje 'bij is', dat duidelijk bewust is van je aanwezigheid. Ik denk zeker dat ze het penseel, zonder te weten wat het is, voelen, dat kan haast niet anders.

Voor mensen met interesse in de kleuren ed:
-Diamond FX metallic blauw
-DFX Metallic paars
-DfX Geel
-Mehron goud
-DFX wit

Geen opmerkingen:

Volgers

Blogarchief